Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Δείξε ποιος είσαι!

Στην κοινωνία μας οι άνθρωποι προσπαθούν να ανέβουν, να κάνουν καριέρα, να έχουν μια υψηλή κοινωνική θέση, να έχουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα. Τα καταφέρνουν όμως πάντα; Άλλες φορές ναι, άλλες φορές όχι, όμως ο,τι εμπόδια και αν συναντήσεις απλά... Δείξε ποιος είσαι!

Όνειρα
Όπως έχω ξαναπεί σε παλαιότερα άρθρα των Δυναμικών Σκέψεων οι άνθρωποι έχουν όνειρα και κάνουν τα πάντα για να τα επιτύχουν. Άλλοι δίνουν Πανελλήνιες και πάνε στα Πανεπιστήμια, άλλοι πάνε στα Κολέγια και άλλοι πάνε στα ΙΕΚ. Υπάρχουν πολλοί δρόμοι να ακολουθήσει κανείς, αλλά οτιδήποτε θελήσει ο άνθρωπος να κάνει, πρέπει να το κάνει με πίστη στον εαυτό του.

Πίστη
Η πίστη στον εαυτόν μας είναι ο,τι πιο σημαντικό για να πετύχουμε τους στόχους μας. Θα σας πω μια προσωπική μου εμπειρία. Εγώ έδωσα δυο φορές Πανελλήνιες, μία το 2016 και μία φέτος το 2017. Την πρώτη φορά δεν είχα πίστη στον εαυτό μου. Θεωρούσα ότι αυτό που πάω να κάνω είναι ακατόρθωτο, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρω. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που απέτυχα και δεν πέρασα πουθενά, σε καμία σχολή. Φέτος, με τις ίδιες συνθήκες και με τις ίδιες πιθανότητες αποφάσισα να ξαναδώσω Πανελλαδικές εξετάσεις. Θα έλεγα ότι επικράτησε ένας δημιουργικός εγωισμός! Πίστεψα στον εαυτό μου και έβαλα τα δυνατά μου και τελικά πέρασα σε μια πολύ καλή σχολή, σε μια σχολή που θα ήθελα να φοιτήσω! Απλά, το βασικό που έκανα ήταν να έχω πίστη στον εαυτό μου και στις δυνατότητές μου. Από εκεί ήρθε και το κίνητρο και να διαβάσω και να κουραστώ.

Οι Άλλοι
Πολλές φορές έχουμε προβληματιστεί από τα λόγια των άλλων. Πόσες φορές άραγε ακούσαμε τη φράση «δεν θα τα καταφέρεις ποτέ» ή «κάνε αυτό το επάγγελμα γιατί με αυτό που επέλεξες δεν έχεις ελπίδες»; Αυτά τα λόγια δεν πρέπει ούτε να μας προβληματίζουν, ούτε να μας στεναχωρούν, γιατί απλά στη ζωή μας θα τα ακούσουμε πολλές φορές. Αν ακούγαμε πάντα τους άλλους, τότε κατά 99% δεν θα πετυχαίναμε αυτό που θέλουμε, ούτε θα κατακτούσαμε τα όνειρά μας. Έτσι και εγώ όταν ξεκίνησα να προσπαθώ για δεύτερη φορά δίνοντας πάλι Πανελλήνιες άκουσα μόνο τον εαυτό μου και όχι τους άλλους που μου λέγανε ότι δεν θα τα καταφέρω.

Δείξε ποιος είσαι!
Με βάση, λοιπόν, της εμπειρίες μου και τις απόψεις μου σου λέω, αγαπητέ μου αναγνώστη που με διαβάζεις αυτή τη στιγμή: Να έχεις πίστη στον εαυτό σου και να μην ακούς τους άλλους που σου λένε ότι δεν θα τα καταφέρεις, αλλιώς αν δεν το κάνεις απλά δεν θα τα καταφέρεις ποτέ! Εμπιστεύσου εσένα, αγνόησε τους άλλους και στην κοινωνία Δείξε ποιος είσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου