Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Δυναμικές Σκέψεις

Δυναμικές Σκέψεις! Δυναμικό Ιστολόγιο! Δυναμικοί Αναγνώστες! Ένα νέο blog εμφανίζεται, δυναμικά! Εδώ θα σας γράφω τις σκέψεις μου για την τρέχουσα επικαιρότητα, για θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας, για την πολιτική και για την θρησκεία μας. Ο κόσμος έχει ξεφύγει. Ακούμε τρομερά πράγματα που δεν μπορούν να είναι ασχολίαστα, έτσι και εγώ θα σας εκμυστηρεύομαι τις σκέψεις μου. Θα χαρώ πολύ για τυχόν σχόλιά σας σε μελλοντικά άρθρα μου. Σας περιμένω στις Δυναμικές Σκέψεις!

2 σχόλια:

  1. << για την πολιτική και για την θρησκεία μας >> Αυτό αγαπητέ σηκώνει πολύ κουβέντα, διότι ''θρησκεία μας'' εννοούμε αυτη που αναγνωρίζει το ελληνικό σύνταγμα, ή αυτή που γνωρίζουμε απο την αρχαιοελληνική μας παράδοση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας. Ευχαριστώ που ήρθατε στο blog μου. Όταν λέω «θρησκεία μας» εννοώ «την επικρατούσα», δηλαδή αυτή του Ελληνικού Συντάγματος. Θα είναι κάποια θέματα, τα οποία θα έχουν να κάνουν από αυτά που λέει ο Χριστιανισμός μέχρι και για τον σημερινό κλήρο της εκκλησίας.

      Διαγραφή